The choice

the-choiceFiecare are calea sa în viață, dar deciziile pe care le luăm ne pot urmări în fiecare moment până la sfârșitul vieții.Un film al anului 2016, unul extraordinar, în care m-am regăsit de foarte multe ori. Pentru prima dată după mult timp eram tentat să mă uit să văd cât timp a trecut din film pentru că îmi doream să nu se mai termine. Deși apar multe clișee, aceeași poveste clasică de iubire dintre doi vecini, pe care o întâlnim la americani, în final totuși am remarcat un film de calitate.

M-am regăsit în această poveste de dragoste: iubirea unei studente căreia îi plăceau foarte mult stelele și luna, o iubire aproape imposibilă, o tânără poate prea încăpățânată, dar tot atât de frumoasă.

Câteva din sentimentele celor doi sunt prezentate atât de subtil, încât filmul devine și mai atractiv. Inițial nu prea am plăcut personajele, dar cu răbdare i-am îndrăgit, cu fiecare gest pe care îl făceau în numele iubirii lor. Un film sensibil care a fost ca un pansament afectiv pe această vreme răcoroasă, ploioasă și pe alocuri chiar bacoviană.

About alexciotir

Nascut la Botosani la data de 19.06.1981 . Scoala cu clasele I-VIII o face la Botosani la Scoala nr.11 . In 1995 intra la Liceul "Nicolae Iorga" Botosani . Studiile superioare le face la Iasi la Univ. "Al.I.Cuza" .
This entry was posted in idei. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

