Welcome…..

imag3237Aceste zile ploioase sunt o ocazie bună de a mai reflecta asupra comportamentului și atitudinii mele de zi cu zi, chiar cu anumite persoane sau față de anumite situații.

Chiar și centrul vechi al Cernăuțului îmi oferă acest prilej de a mă reculege, de a mă plimba, de a mă urca chiar și pentru cinci minute în această caleașcă frumoasă și de a mă bucura de porumbeii ce vin în jurul meu. Deși nu înțeleg limba acestor oameni, mă bucur de ceea ce îmi oferă acest peisaj. Chiar la câțiva metri de mine un magazin extraordinar de ciocolată. Parcă mi-a înseninat chipul și brusc am o altă stare de spirit. O doamnă drăguță îmi recomandă câteva bunătățuri. Aștept cuminte ca această seară să îmi ofere momente speciale la opera din oraș. Un sacou cam subțire pentru această vreme, dar un papion simplu și drăguț mă fac apt pentru acest gen de evenimente.Sper să îmi reîncarc bateriile până la sfârșit de weekend. Știu cu siguranță că fiecare toast propus de colegii noștri ucrainieni o să fie un prilej de bucurie…..

About alexciotir

Nascut la Botosani la data de 19.06.1981 . Scoala cu clasele I-VIII o face la Botosani la Scoala nr.11 . In 1995 intra la Liceul "Nicolae Iorga" Botosani . Studiile superioare le face la Iasi la Univ. "Al.I.Cuza" .
This entry was posted in idei. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

