Sign out

imag0250_1Zile friguroase, dar atât de frumoase. Nici nu ne puteam dori mai mult, decât astfel de peisaje extraordinare, de parcă timpul s-a oprit în loc și a pictat pentru câteva minute natura, exact așa cum ne-o doream. Parcă am încremenit și am uitat să ne mișcăm în fața acestui *alb*. Doar ne mirăm și exclamăm. E o stare de bine, de curățenie, de acel intact, nemișcat, nealterat. Zăpada scârție sub picioare și chiar dacă mi-au înghețat mâinile în încercările mele de a surprinde acest peisaj cu poze cât mai autentice, îmi pun mănușile și mai fac câțiva pași prin parcul nostru din oraș. E o liniște care se sincronizează destul de bine cu peisajul din jur. E un peisaj mirific.

imag0283_1Chiar dacă sunt vreo 5-6 grade cu minus, alături de samoyed-ul meu, decid să îmi pun sângele în mișcare și să alerg preț de câteva minute. Cățelul meu iubește la nebunie să alerge prin zăpadă, așa că am partener de alergare. E un risc totusi: de cele mai multe ori animăluțul mă ajunge și sare să mă tragă de mânecă, chiar și de urechi dacă ajung în zăpadă.

Cu mustățile înghețate, mâncând orice bucată mare de gheață, cu capul în zăpadă ca și struțul, cu lăbuțele bocnă, dar cu chef de joacă…..samoyed-ul mă invită la a avea o stare de spirit suficientă pentru întreaga zi.

E sezonul ei în care parcă se naște a doua oară și are o bucurie în ochi pe care cu greu o pot descrie….

Aleargă atât de mult, încât la întoarcere ne mișcăm amândoi asemeni unor bătrâni sleiți de puteri.

După programul meu de la școală ajung acasă și mă relaxez cu un pahar de suc, o pungă de popcorn și un film bun.

imag0222_1După cele câteva pagini citite, cum fac de obicei seara, mă așez în fața laptop-ului alături de ceva răcoritor și un sandwich. Mai scriu câte ceva pe blog, mai citesc alte câteva bloguri ale amicilor mei, puțină presă internațională și știrile din sport.

Nu sunt chiar toate zilele atât de liniștite și cu dorință de a face cât mai multe, dar dacă o căutăm și o și merităm, liniștea unei zile normale nu întârzie să apară asemeni unei recompense. Trebuie să profităm din plin de ea……..O zi liniștită și vouă !!!!!

About alexciotir

Nascut la Botosani la data de 19.06.1981 . Scoala cu clasele I-VIII o face la Botosani la Scoala nr.11 . In 1995 intra la Liceul "Nicolae Iorga" Botosani . Studiile superioare le face la Iasi la Univ. "Al.I.Cuza" .
This entry was posted in idei. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

