Somnul Broscuței

IMAG0098_1O zi frumoasă de primăvară…..printre ultimele zile de aprilie….ora 6.20 dimineața. Un oraș mic, liniștit, curat și chiar foarte atent cu tine la o oră atât de matinală. Nu tu trafic, nu tu deranj de orice natură, iar parcul central îți inspira multă încredere și curaj….Eram cu samoyed-ul meu la plimbare. După câteva ture de alergare prin parc, ca de obicei, îmi las cățelul să se ducă aproape de lac pentru a se mai răcori și a bea puțină apă. La marginea lacului două broscuțe păreau că dorm liniștite sau doar au o calmitate de invidiat. Nu prea sunt eu un mare fan al broscuțelor, dar acestea două din imagine chiar au fost simpatice. Inițial mă cam speriasem, că doar câinele meu le stricaseră meditația. Cea tânără se întindea în toată splendoarea, iar până și cățelul se mirase de reacția lor. Păreau dezmorțite, dar fără chef. Trecuse aproape doua minute de când erau deranjate de animăluțul meu, dar nici că aveau vreo grijă. Ochii opriți în loc al celor două broscuțe parcă îmi dădeau startul unei zile la fel de frumoase. Simpatică familie !!!

About alexciotir

Nascut la Botosani la data de 19.06.1981 . Scoala cu clasele I-VIII o face la Botosani la Scoala nr.11 . In 1995 intra la Liceul "Nicolae Iorga" Botosani . Studiile superioare le face la Iasi la Univ. "Al.I.Cuza" .
This entry was posted in idei. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

