Adolescență

descărcareLuni seară în jur de ora 20.00 mă întorceam agale de la cursuri. Era o vreme puțin răcoroasă, dar benefică tuturor gândurilor unui om de vârsta mea.

Deși eram concentrat doar la ritmul propriilor pași, nu am putut să nu observ în fața mea un cuplu de adolescenți ce se întorceau ca și mine de la ore. Nu erau foarte vorbăreți, dar se țineau strâns de mână și își aruncau priviri unul altuia…..După câteva minute, chiar înainte de traversa un gang, el se oprește brusc, se uită preț de câteva secunde în ochii ei și o sărută pasional. Chiar m-am bucurat să văd că noile generații mai apreciază anumite gesturi sau chiar se implică la nivel afectiv…..Îi observ zi de zi și știu cât pot fi ei de plastici. Cu toate acestea, mă simțeam vinovat pentru că mă gândeam că poate sunt prea neînțelegător vizavi de comportamentul lor, sau poate că mă cam grăbesc să îi judec doar prin prisma acestui aspect. Imediat după acel sărut intens, brusc au stabilit o distanță considerabilă între ei, iar cei doi au revenit la anumite activități personale. Ea își sufla nasul, iar el părea să caute un anumit obiect prin buzunare, dar telefonul fusese singurul demn de a fi scos la lumină. Ca și cum nimic nu s-a întâmplat, cei doi nu se mai țineau acum de mână, iar gestul lor se consumase deja, poate prea repede. Nimic nu îi mai lega unul de celălalt….nici nu păreau să mai aibă același ritm al pașilor.

Am rămas atât de dezamăgit……nu înțelegeam cum s-a putut întâmpla acel gest atât de repede și cum au putut reacționa astfel cei doi. În doar câteva secunde un moment atât de frumos pierise pentru totdeauna.

About alexciotir

Nascut la Botosani la data de 19.06.1981 . Scoala cu clasele I-VIII o face la Botosani la Scoala nr.11 . In 1995 intra la Liceul "Nicolae Iorga" Botosani . Studiile superioare le face la Iasi la Univ. "Al.I.Cuza" .
This entry was posted in idei. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

