Remember…

Uneori dimineața când ies la plimbare cu samoyed-ul meu mă asez pe o bancă, îmi urmăresc gândurile, analizez tot ce se întâmplă în jur, cu admirație îi privesc pe acei oameni care se grăbesc dimineața către serviciu sau vin în parc să se liniștească preț de câteva minute.

img_20161107_105428O tânără adolescentă, cred că avea în jur de 17 ani, stătea pe această bancă și plângea. Cred că avea deja vreo 3 șervețele în mână. Unul dintre ele, în grabă, l-a lăsat pe bancă, ca un semn parcă…..Lacrimile ei curgeau și părea că nu se putea opri. Deși nu era un moment fericit, avea totusi o privire curată, ochii îi străluceau atât de frumos în razele soarelui, iar chipul, deși era acoperit de lacrimi și cu nasul roșu, era atât de luminos și de transparent.

M-a făcut să devin sensibil, această imagine, la ora 8.00 dimineața. Bănuiam că această fată a cunoscut pentru prima dată săgeata lui Cupidon și că această mică suferință o să o facă și mai puternică și o să vadă pe viitor și această latură a dragostei.

Mă uitam în telefon fără vreun motiv anume, dar simțeam nevoia să îmi cer scuze în fața ei pentru ceea ce a putut face acel băiat care a lăsat-o plângând. Aș fi vrut să mă duc să îi spun ceva, să o încurajez, să îi spun să stea liniștită, că e doar începutul și că mulți fluturași vor mai zbura; că nu e chiar atât de rău ceea ce i se întâmplă, că nu se merită, că e tânără și doar așa o să învețe, etc.

Apoi m-am gândit și de ce aveam eu telefonul în mână. Vroiam să îi trimit un mesaj iubitei mele și să îmi cer scuze că mă port urât, că uit să fiu atent, că nu îi spun îndeajuns cât de mult o iubesc, că greșesc în fiecare zi, că nu o apreciez pe atât de mult pe cât merită.

Acea fată m-a făcut să îmi aduc aminte de trecut, dar să am grijă de ceea ce e prezent lângă mine și să fie o proiecție pe viitor, care să îmi țină ochii deschiși, oricât ar fi de târziu.

About alexciotir

Nascut la Botosani la data de 19.06.1981 . Scoala cu clasele I-VIII o face la Botosani la Scoala nr.11 . In 1995 intra la Liceul "Nicolae Iorga" Botosani . Studiile superioare le face la Iasi la Univ. "Al.I.Cuza" .
This entry was posted in recenzii. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

