Pentru tine

Ieri s-au împlinit 6 ani de când Adrian Păunescu nu mai este printre noi. Poeziile sale parcă ne trezesc acum din dezmorțirea aceasta tomnatică. Sub covorul de frunze și cu sentimentele transparente, ne îndreptăm fața către persoana iubită și urlăm încet:

imag2246_1** Nici nu mai știu dacă erai frumoasă/ Și nici în ce culori îți stă mai bine,/ Știu doar că amintirea nu mă lasă/ Și că mi-e imposibil fără tine./ Vizionez femei nenumărate,/ Femei interesante mă mai sună,/ Dar rece și străin mă simt de toate/ Și nu mă văd cu ele împreună./ Nu pot nici să-mi explic întreaga dramă,/ Care-a decurs din întâlnirea noastră,/ Dar vechiul dor al dragostei mă cheamă/ Și tu îmi faci cu mâna la fereastră./ Subtile explicații cui i-aș cere?/ Tot prostul face pe interesantul/ Și-n condamnarea asta la tăcere,/ imag2186 Mai conversez de-a surdul, cu neantul/ Și cum să transformăm iubirea-n ură,/ De ce nu noi, ci solii să lucreze,/ Și să pătăm simțirea cea mai pură,/ Punând incendiul în paranteze?/ N-aș vrea să te îndârjesc sau să te sperii,/ Nici să te fac să te îndoiești de tine,/ Dar eu te-am adorat fără criterii,/ Estet bolnav, al patimii depline./ De dragul tău, am fost cu lumea-n luptă,/ Te-am apărat imag2198_1de bârfe și de crivăț,/ Și după toată veghea ne-ntreruptă,/ Cedez numai în lupta împotrivă-ți./ Și totuși tu ai fost cea mai frumoasă,/ La mine-n brațe îți fusese bine,/ Obsesia iubirii nu mă lasă/ Și-mi este imposibil fără tine.**

Aceasta este cea mai pură descărcare a sufletului. Astfel ni se arată cât de goi vom fi în interior, dacă vom insista în încăpățânarea și prostia noastră.

P.S. : Te iubesc !!!

About alexciotir

Nascut la Botosani la data de 19.06.1981 . Scoala cu clasele I-VIII o face la Botosani la Scoala nr.11 . In 1995 intra la Liceul "Nicolae Iorga" Botosani . Studiile superioare le face la Iasi la Univ. "Al.I.Cuza" .
This entry was posted in idei. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

