R.I.P.

A fost o zi grea din punct de vedere emoțional: profesorul de filosofie din liceu, cel care mi-a îndrumat pașii către facultate și m-a sfătuit atât de bine în a ajunge un om, a trecut în neființă. Primul doctor în filosofie din Botoșani și omul care prin disciplina și educația sa a reușit să fie un model pentru multe generații la rând, printre care mă număr și eu.

Deși eram generația de sacrificiu, cu cheia la gât și foarte rătăciți, am avut privilegiul de a avea și astfel de profesori.

Îmi aduceam aminte cu plăcere cum în clasa a IX-a am avut doar în primul semestru 13 note la logică……Toate aceste note comprimau lecțiile de disciplină, cei 7 ani de acasă, lecțiile de logică, argumentare, retorică. Acele note au avut un rol important în educația mea. Chiar dacă eram tineri și poate cam pierduți în spațiu, cred că reușeam să fim maturi și să conștientizăm, să ne responsabilizăm în cazul unei note mai mici sau în fața observațiilor profesorului. Cu toate acestea, în clasa a XII-a ne trata ca pe niște prieteni, iar discuțiile de la ora de filosofie erau cele mai consistente și cele mai atractive.

Întotdeauna voi fi recunoscător pentru educația primită din partea profesorilor mei.

Rămas bun, domnule profesor !

 

About alexciotir

Nascut la Botosani la data de 19.06.1981 . Scoala cu clasele I-VIII o face la Botosani la Scoala nr.11 . In 1995 intra la Liceul "Nicolae Iorga" Botosani . Studiile superioare le face la Iasi la Univ. "Al.I.Cuza" .
This entry was posted in idei. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

