Someone

imag1948O seara frumoasă de toamnă……deși mă așteptam la o temperatură scăzută, am realizat că este mai mult decât plăcut afară. Eram cufundat în gândurile mele. Multe lucruri aveau nevoie de încă puțin timp în mintea și în viața mea. Încă de dimineață când plimbam cățelul le aveam și mi le ordonam în cap în funcție de priorități. Deși toate erau la fel de importante, parcă îmi căutam forțat anumite criterii de clasificare. Mă uitam înspre cer și așteptam o minune. Nu credeam în ea, dar ceva din mine parcă se zbătea. Liniștea dimineții, cățelul care alerga zurliu prin parc, câțiva alergători matinali, doi bătrânei la o partidă de șah, nu îmi indicau nimic altceva decât rutina zilnică.

imag1949Nu mi-am imaginat niciodată că sub un felinar voi avea privilegiul să te văd și să fiu din nou omul naiv, dar surprinzător. O privire curată, dar sfioasă în același timp avea să fie resortul curajului meu.

Frunzele alunecau ușor prin părul tău, iar eu eram asemeni unui adolescent. Aveam atâta nevoie de un chip frumos. Cred că de fapt, fără să am puterea de a re-cunoaște, aveam nevoie de un suflet frumos mai degrabă decât orice chip feminin.

Câteva raze de soare te întâmpinau și aduceau și mai mult mister….ochii fugeau și nu se lăsau nici o clipă descoperiți.

Sensibilitatea noastră și aerul tomnatic parcă alergau într-un picior. Atunci am știut că e momentul să te strâng de mână. O palmă caldă și atât de necesară în acest peisaj m-a îndemnat să fiu atât de calculat în preajma ta.

Câteva momente și totul avea alt sens……Uneori e o nevoie uriașă de a înțelege cât mai puțin din infinitatea unui moment. Trebuie doar să accepți că vei deveni nemuritor.

About alexciotir

Nascut la Botosani la data de 19.06.1981 . Scoala cu clasele I-VIII o face la Botosani la Scoala nr.11 . In 1995 intra la Liceul "Nicolae Iorga" Botosani . Studiile superioare le face la Iasi la Univ. "Al.I.Cuza" .
This entry was posted in idei. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

