Rain feeling

beautiful-rain-pictures-45-photos-06Acum vreo două ore nu am putut să mă abțin și am ieșit împreună cu cățelușa mea la plimbare. Deși suntem la jumătatea lunii aprilie am avut un sentiment minunat ca de vară toridă. Norii s-au supărat și în câteva minute m-am bucurat asemeni unui copil de primii stropi de ploaie. Nici nu mai țin minte de când nu am mai stat în ploaie și să mă bucur de toate simțurile. Iarba verde din jurul meu, mirosul de praf, șiroaiele de apă, curățenia dată în jur de apa căzută sacadat, un cenușiu plăcut și o stare de bine. Minunat sentiment să îmi simt fruntea lată înconjurată de stropi.

Din nou un prilej de a-mi aduce aminte de copilărie și de momentele în care alergam câte o jumătate de zi prin ploaie până se prindea răceala de noi. Era un sentiment frumos izvorât dintr-un colțișor al interiorului nostru și pe care cu greu mi l-am putut explica vreodată.

Ne bucuram și când vedeam pe cineva că aleargă prin ploaie, ne amuzam când vreo mașină stropea un altul, când aluneca o persoană pe iarba udă, etc. Oricum făceam, totul în jurul nostru era plăcut și relaxant.

Pentru câteva clipe astăzi m-am întors în timp și m-am bucurat. Parcă și cățelușa mea se bucura să aibă lăbuțele ude și să adulmece iarba din jurul ei încărcată de stropi așezați simetric.

 

About alexciotir

Nascut la Botosani la data de 19.06.1981 . Scoala cu clasele I-VIII o face la Botosani la Scoala nr.11 . In 1995 intra la Liceul "Nicolae Iorga" Botosani . Studiile superioare le face la Iasi la Univ. "Al.I.Cuza" .
This entry was posted in idei. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

