În căutarea timpului pierdut

DSCN4585 Tot timpul ne pierdem în activități și acțiuni care să ne asigure traiul de zi cu zi, dar nu și existența noastră.

Este atât de ușor a spune ceea ce căutăm, dar atât de greu de găsit. De aceea, în exteriorul nostru totul este povestit, totul este relatat, totul este descris, dar niciodată în interiorul nostru nu se găsesc cuvintele.

O eternitate să stau și să nu fac absolut nimic și tot voi spune că nu am avut timp și pentru mine. Nici măcar o secundă nu m-am contopit cu ființa mea, ci doar am făcut figurație și am supraviețuit zilelor.

Să stau și să citesc o carte, să ma rătăcesc pe Transalpina, să mă joc cu cățelul, să mă urc în mașină și să mă las purtat de val, să socializez ore întregi cu un necunoscut, și iarăși să mai citesc ceva, și tot nu reușesc să mă opresc în loc și pentru mine. Parcă nu mă pot abține de la a fi un tip mediocru, rudimentar. Peste tot mă re-cunosc, dar niciodată nu m-am putut defini.

Trebuie atât de multe de făcut pentru a-ți vedea măcar umbra. Să poți sta liniștit cu tine și nimeni să nu înțeleagă nimic. Atunci, cuvintele dispar și totul se simplifică.

Un peisaj, o amintire, un chip nou, un obiect ciudat, pot aduce la suprafață ceea ce te stabilește într-un orizont aparte.Uneori e prea greu pentru noi, ca să ne cunoaștem măcar un pic. Măcar să ne dăm șansa unei prime întâlniri. Să încercăm să avem răbdare. O umbră, o imagine și devenim atât de îndrăgostiți de noi. Și asta ne distruge. Deşi nu rezistăm mult, mai tot timpul fugim de noi. Şi când ne prăbuşim, în loc să ne descoperim, să ne căutăm, noi ne odihnim.

About alexciotir

Nascut la Botosani la data de 19.06.1981 . Scoala cu clasele I-VIII o face la Botosani la Scoala nr.11 . In 1995 intra la Liceul "Nicolae Iorga" Botosani . Studiile superioare le face la Iasi la Univ. "Al.I.Cuza" .
This entry was posted in idei. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

