Ca un adolescent

RSCN59231. Mi-e dor ca natura să te recunoască dintr-o privire și să te miros a tei și salcâm. Iar de pe coapsa ta să iau un fir de iarbă rătăcit și el în jocul iubirii.

2. Întotdeauna când vreau să te cuprind de mijloc, mă cuprinde dansul beției de fericire care ne aruncă pe amândoi într-o horă a nebuniei de vară.

3. Te-aș privi necontenit într-o seară de vară și gândurile murdare ale lunii pline m-ar ajuta să-mi indeplinesc fantezia.

4. Mi-e dor să te privesc din umbră pentru a înțelege cât de mult caut lumina care să mă facă cel mai fericit.

5. Aș vrea să-ți simt răsuflarea lângă o floare de colț pe un vârf de munte ce ne-ar uni pe vecie cu cerul.

RSCN56346. Mi-e dor să te văd îmbrăcată frumos și eu să te dezbrac din priviri, elegant și gentil.

7. Mi-e dor să te privesc în noapte cum îți arăți piciorul și mă întrebi dacă pasul tău mărunt e sexy.

8. Aș vrea să te văd dansând prin ploaie în picioarele goale și să mă alinți cu câțiva stropi trimiși pentru a mă iubi până când dansul tău mă va chema la tine, cu tine, în……..toate.

9. Mi-e dor să te admir atunci când un artist e gelos și cuprins de invidie, că nici măcar el nu îți poate surprinde frumusețea mai bine decât mine!

RSCN577410. Aș vrea să îți prind conturul la malul mării când nisipul ne cheamă la el deși știe că suntem niste amfibieni nebuni de fericire.

11. Mi-e dor să îți sărut talpa piciorului și să urc ușor cu sărutări în șoaptă până când ceva, undeva, la mijloc ne va uni pentru totdeauna.

12. Sex și caracter între două rămurele și două vrăbiuțe e secretul nostru.

13. Mi-e dor să te iubesc până la lacrimi sub o salcie bătrână.

14. Ce mi-ar putea șopti buzele tale m-ar transforma într-un zeu al războiului aruncat în focul iubirii.

RSCN609215. Mi-e dor să te ating, pentru ca fiecare mușchi care se contractă să te facă să plângi de fericire.

16. Aș picta numai nuduri dacă aș ști că nu porți niciodată nimic pe tine.

17. Te-aș îmbăta cu vorbele mele, iar tu mi-ai cere să ne rătăcim împreună la marginea lumii.

18. O urmă lăsată de mine în tine te-ar face să îngheți de fericire și nu s-ar pierde nimic.

19. Mi-e dor să nu clipesc în fața ta, iar privirile noastre să se rătăcească intenționat ca într-un dans tribal.

RSCN6100 20. Aș vrea să te sărut peste tot într-un loc uitat de lume, doar pentru a-mi aduce minte cât de norocos sunt.

21. Aș vrea să te ating ușor și să mă simți ca un vulcan gata să erupă. Și tu să prinzi din zbor scânteia.

22. Mi-e dor să re-definesc în tine esența ființei mele de parcă ai fi o albină la polenizat.

23. Ador să mă privești fără să mă întrebi ce vreau să fac. Spontaneitatea clipei să scoată tot ce e mai erotic și mai natural din noi.

 24. Senzualitatea femeii din tine să mă țină la distanță, să mă domesticească și să-mi arate cât de greu ești de obținut, dar dorința de a cunoaște iubirea să te facă să fii în același timp atât de vulnerabilă.

DSCN5776

25. Un strop din sudoarea noastră stă să se prelingă……Așteptare…….până când zeita iubirii va recunoaște, ca de fapt, noi facem dragoste.

26. Urlu de fericire. Mirare! Și nimeni nu și-a dat seama că de fapt te-am iubit în tăcere.

27. Te uiți fără să vrei la mine și instinctul meu animalic te-a cuprins deja.

28. Tot trupul tău e plin de descoperiri atâta timp cât eu sunt un savant neînțeles în fața iubirii.

29. Te-aș fura într-o noapte și te-aș întreba dacă știi ce e iubirea. Somnoroasă și inocentă ai spune ca NU. Și te-aș învăța arta amorului.

30. Aș trimite o mie de ostași să te păzească. Și totul dintr-o nebunie a dragostei. Ca să fie mai palpitant atunci când voi veni să te iubesc.

31. Așa cum un poet își unge penelul atunci când se pregăteste să scrie o poezie, așa mi s-ar întâmpla și mie în fața capodoperei iubirii : TU!

RSCN566132. Iubirea în logica ei ar vrea ca uneori TU să mă simți de parcă aș fi un pirat cu multe bogății și te-aș răpi din lumea ta pentru a te secrestra pe tărâmul fericirii.

33. Sensul ființei noastre : doar concentrare și iubire.

34. Mi-e dor să fiu un geograf care face dragoste cu tine, întinși pe o hartă veche și fără să ne dăm seama să ne plimbăm în toate colțurile lumii.

35. Aș vrea să smulg hainele de pe tine pentru a fi cel mai rafinat observator al corpului tău, îmbăiat în plăcere.

36. Cât de mult m-ai iubi dacă ai ști că te-am violat cu gândul ?

37. Iubibilul din mine te-ar invălui  încât nu ai mai ști pe unde e iesirea.

38. Te-as cuprinde in bratele mele, iar tu nici nu ai sti de ce esti atat de linistita.

39. Să ne iubim surdo-mut doar ca să afle toti zgomotul iubirii.

NOTĂ : câteva poze făcute în grădina bunicii și câteva mesaje trimise cândva. Am ținut să păstrez aceste mesaje. Acestea sunt argumentele postării mele. Restul e doar interpretare :))

About alexciotir

Nascut la Botosani la data de 19.06.1981 . Scoala cu clasele I-VIII o face la Botosani la Scoala nr.11 . In 1995 intra la Liceul "Nicolae Iorga" Botosani . Studiile superioare le face la Iasi la Univ. "Al.I.Cuza" .
This entry was posted in idei. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

