Activitate curentă

Dear-StressEu: prefer să citesc o carte bună, prefer să văd un film bun, prefer să-mi sărut iubita sub un copac înflorit şi să-i spun că o iubesc mult, prefer să merg un weekend la ski, prefer un weekend liniştit la munte, prefer să merg la o piesă de teatru, prefer să merg la o conferinţă culturală, prefer să beau un vin bun alături de un preot care ştie să te indrume (şi care ştie nişte bancuri bune şi nişte ghicitori la fel de bune), prefer să merg la biserică şi să ascult nişte pilde şi învăţături demne de urmat, prefer să merg să mănânc un borş bun alături de călugări la o mănăstire, prefer să mă urc în maşină şi să mă duc până la Iaşi să mă plimb cu iubita sau cu prietenii prin Copou, prefer să mă duc la Suceava şi să stau la o bere cu vărul meu, arhitectul, care e şi filosof la băutură. Prefer să ies la o terasă cu elevii mei, prefer un club în care cei de vârsta mea ştiu ceea ce e o muzică bună. Prefer să joc un meci de fotbal alături de profesoraşii mei. Prefer într-o dimineaţă răcoroasă să ies la alergat. Prefer să le amintesc bunicilor mei că-i iubesc şi dacă am timp să-l ispitesc pe bunicul la un pahar de cognac. Prefer să nu fiu stresat şi să am o viaţă liniştită, civilizată, cumpătată, în doi dacă se poate:))) Prefer realitatea dură, dar constructivă în dauna telenovelelor zilnice îmbibate de minciuni şi răutate. Prefer să învăţ tâmplărie de la bunicul meu şi să nu fug de munca de jos, chiar şi în construcţii alături de unchiul meu. Prefer să mă trezesc dimineaţa zâmbind şi fără a fi afectat de ştirile cotidiene. Prefer să mă detaşez de ceea ce poate fi mai oribil şi să fiu un optimist incurabil. Prefer să scriu pe blog decât să stau în pat degeaba. Prefer să ies cu căţelul la o plimbare relaxantă prin parc. Prefer să vizitez pe cineva drag şi să fiu în jurul familiei indiferent de distanţă. Prefer să-mi reamintesc mai des că am terminat filosofia şi am o responsabilitate faţă de mine. Prefer să fiu umil cu mine, dar fără să mă abat de la puţinele reguli care mă conduc în viaţă şi care mă fac să supravieţuiesc.

Unii: preferă ieşitul în turmă la un club de fiţe, preferă să piardă o jumătate de zi pe facebook, preferă să stea 2 ore la coadă la shaorma, preferă să scrie o infinitate de sms-uri, pentru că nu ştiu să comunice. Preferă să piardă o jumătate de viaţă în faţa calculatorului, la jocuri, la filme de duzină, la messenger, etc. Preferă să mănânce seminţe şi să caute citate superbe pe google. Preferă să judece toţi cunoscuţii. Preferă orice formă de înjosire pentru a supravieţui în turmă. Şi aş putea continua la nesfârşit, dar prefer să vorbesc mai mult despre activităţile mele.

Activităţile curente sunt cele care te definesc ca om, chiar dacă în particular simţi că trebuie să reciteşti Platon sau simţi că pentru 5 minute nu mai există reguli de etică şi morală.

About alexciotir

Nascut la Botosani la data de 19.06.1981 . Scoala cu clasele I-VIII o face la Botosani la Scoala nr.11 . In 1995 intra la Liceul "Nicolae Iorga" Botosani . Studiile superioare le face la Iasi la Univ. "Al.I.Cuza" .
This entry was posted in recenzii. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

