Rock music

Îmi aduc aminte că prin anii “90 când eram şi eu un copil în creştere devenisem mare fan al muzicii rock. Cum avusesem mentori de valoare am ajuns în scurt timp să ascult doar death-metal, dar mai ales black-metal. Îmi aduc aminte cu plăcere cum ascultam ore în şir formaţii precum: Obituary, Samael, Cradle of Filth, Crematory, Amorphys, Impaled Nazarene, Mayhem, Venom, Bathory, Sarcofago, Burzum, Emperor, Marduk, Absu, In The Woods, Dissection, Satyricon, Dimmu Borgir, Immortal, Negură Bunget, etc. Erau atât de multe formaţii, dar chiar nu mai îmi aduc aminte de toate. Ştiu că făceam comandă tocmai la Timişoara de casete audio, iar când venea coletul acasă eram în culmea bucuriei, dar şi atent să nu vadă cumva ai mei pe ce dau banii ( 7 mii de lei, iar mai apoi 10 mii de lei o casetă).  Păstrez şi acum acele casete şi nu le-aş da pe nimic în lume.

La rockotecă ne uitam urât la cei mai tineri care ascultau la vremea aceia doar Metallica sau Nirvana. Erau “level one” pentru noi, care eram cei mai răi şi cei mai duri ( ne băteam în discografii şi versuri mai puţin ortodoxe). Abia mai târziu am înţeles cât de cretin puteam fi.

În orice caz orice tânăr rocker al acelor vremuri ştia engleza la perfecţie, cunoştea ceva literatură, ceva filosofie.

Vara pe la 2-3 noaptea, în parc jucam pantomimă sau recitam din Eminescu, iar cei mai “versaţi” erau mari cunoscători în Byron.

Acum ascult cu plăcere atât Nirvana cât şi Metallica. Chiar am învăţat de atunci să cânt şi la chitară două piese ale celor două formaţii.

În amintirea vremurilor trecute :


About alexciotir

Nascut la Botosani la data de 19.06.1981 . Scoala cu clasele I-VIII o face la Botosani la Scoala nr.11 . In 1995 intra la Liceul "Nicolae Iorga" Botosani . Studiile superioare le face la Iasi la Univ. "Al.I.Cuza" .
This entry was posted in recenzii. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

