Să facem politică !

 Am făcut zilele acestea o cură de intoxicare cu tot ceea ce înseamnă mass-media. Am rămas uluit să văd la ce nivel am ajuns să facem politică.

Recunosc că sunt depășit de traseul evenimentelor: parcă în iarnă ieșeam în stradă și ceream să se facă dreptate, iar acum ne rugăm, implorăm, ne înjosim pentru a convinge pe ceilalți să iasă la vot pentru a face cvorum-ul.

Doream ca cei care ne-au furat să plătească: Udrea, Videanu, etc. Ne-au închis gura cu câteva luni de pușcărie pe care le va face Năstase.

Ne ceream salariile înapoi, iar acum a crescut euro și unii încă se mai întreabă dacă a fost bine să ne cerem drepturile, că se vede clar că nu e bine să ne supărăm repede și să vrem mai mult decât avem.

Am văzut cu  toții că, în România, politica a fost și este un moft: orice cefos și incult, care a vrut să fie în lumea bună a și ajuns acolo.

Vom rămâne încă vreo două decenii în această criză economică, politică, socială. După acest timp vom căuta soluții ca să ne izolăm și mai sus și să ne bălăcim și mai mult în această mocirlă atât de specifică în estul Europei.

Nu mai am cuvinte la ce se întâmplă în țară. Toată ființa mea afirmă cu tărie  că nu mai rezistă această spălare de creier. Vreau să plec și să mai salvez ceva bun din mine. Las pe alții să fac o analiză pertinentă, că eu unul trebuie să merg cu tubul de oxigen după mine. Mă sufoc și deranjez prea mult pe cei de lângă mine.

About alexciotir

Nascut la Botosani la data de 19.06.1981 . Scoala cu clasele I-VIII o face la Botosani la Scoala nr.11 . In 1995 intra la Liceul "Nicolae Iorga" Botosani . Studiile superioare le face la Iasi la Univ. "Al.I.Cuza" .
This entry was posted in recenzii. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

