Vremea frumoasă te transformă

Vremea frumoasă de afară face întotdeauna ca oamenii să privească lumea din altă perspectivă.

O fetiţă de vreo 11-12 ani stătea în mijlocul intersecţiei ghidată de poliţişti şi trăgea pe dreapta şoferii care păreau a fi agresivi în trafic. Le explica frumos că nu trebuie să fie nervoşi şi că e bine să se uite şi la copii şi să fie mai atenţi la trecerile de pietoni. Asta m-a făcut şi pe mine să fiu mai puţin revoltat şi mai liniştit având în vedere că primisem cu puţin timp în urmă o amendă pentru că depăşisem limita legală cu doar 7 km. Acel copil avea atâta sinceritate în el câtă răutate a avut acel poliţist care m-a sancţionat.

Fiind şi eu participant la trafic, două intersecţii mai încolo, doi oameni fără adăpost s-au oprit în mijlocul trecerii de pietoni şi se sărutau pasional, demonstrând încă o dată că iubirea nu trece prin stomac, iar eu am înţeles prin aburii alcoolului care mă invadau în maşină, având geamul deschis, că lumea se schimbă chiar şi atunci când vremea e frumoasă şi viaţa e grea.

La următoarea intersecţie un copil ce traversa strada împreună cu mama sa, a crezut de cuviinţă că în toată plictiseala sa trebuie să facă un gest, ceva, care să mai dezmorţească atmosfera: şi a început să se strâmbe într-un mod foarte ciudat, chiar la mine care mă uitam fix la el. Am inceput şi eu să mă strâmb şi mai tare la el până când a înţeles ideea. Intrasem deja în jocul său şi asta i-a plăcut la nebunie.Am zîmbit amândoi unul la celălalt. Vroia doar un pic de atenţie, iar eu vroiam să mă duc cu gândurile în altă parte, adică în lumea acelui copil. Amândoi am avut de câştigat. Am fost câştigătorii acelor 30 de secunde, care a schimbat pespectiva acelei zile.

Vremea frumoasă şi un pic de căldură din partea celor din jurul tău întotdeauna “te transformă”.

About alexciotir

Nascut la Botosani la data de 19.06.1981 . Scoala cu clasele I-VIII o face la Botosani la Scoala nr.11 . In 1995 intra la Liceul "Nicolae Iorga" Botosani . Studiile superioare le face la Iasi la Univ. "Al.I.Cuza" .
This entry was posted in idei. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

