“Eu sunt labirintul tău”

  În spatele unei umbre e un întreg labirint al subiectivităţii noastre. Pot fi doi oameni care se iubesc, dar nu văd cât de vizibilă este ura dintre ei. Pot fi doi oameni simpli care îşi explică unul altuia anumite lucruri. Unul dintre ei poate pune o întrebare de genul: “Nu vă supăraţi, cât este ora?”. Şi putem continua la nesfârşit aşa.

Important e că prin această imagine cei doi sunt cei mai morali, cei mai curajoşi, cei mai iubiţi, cei mai atractivi, cei mai responsabili.

Întotdeauna “voi fi labirintul tău” pentru că eu mă apropii de tine, mă responsabilizez, mă reflect în tine prin umbra mea care nu va greşi niciodată în a-şi exprima cele mai sincere stări.

Mă iubesc şi mă compătimesc atunci când umbra ta se apropie de cel mai mare “adevăr” al meu.

Te iubesc şi te subestimez atunci când umbra mea îţi şopteşte cele mai pure gânduri.

Sunt cele două umbre ale lor care spun în timp mai multe decât ar putea spune cineva într-un anumit context.

Realitatea nu poate altera cu nimic ceea ce “conspiră” cele două “urme” ale lor. Sunt ei şi atât !

Ştiu că o bucăţită din mine întotdeauna va ieşi la suprafaţă prin acea umbră a mea care e atât de “nevinovată”, pentru că mereu va umbla cu o lanternă şi va exclama: “Caut un om !”

About alexciotir

Nascut la Botosani la data de 19.06.1981 . Scoala cu clasele I-VIII o face la Botosani la Scoala nr.11 . In 1995 intra la Liceul "Nicolae Iorga" Botosani . Studiile superioare le face la Iasi la Univ. "Al.I.Cuza" .
This entry was posted in idei. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

