Durata

Cineva îmi reproşa(în sensul bun al cuvântului) că am o problemă cu durata şi că îmi doresc ca totul să fie la timp, pus la punct, de parcă orice acţiune de a mea a fost dinainte măsurată şi calculată.

Mi-am dat seama că oricât aş vrea de mult să fiu prudent şi exact în acţiunile mele, uneori e bine să te rişti şi să nu fii prieten bun cu timpul că s-ar putea să “ţi-o tragă” tare de tot şi să te miri ca tâmpiţelul de ceea ce ţi se întâmplă.

Aşa că îi promit acelei persoane că voi avea grijă ca durata să nu fie întotdeauna orizontul acţiunilor mele de orice fel.

“Durata scurtă a timpului este comună tuturor lucrurilor, însă tu fugi de toate sau le urmăreşti ca şi cum ar fi veşnice”. (Marcus Aurelius)

About alexciotir

Nascut la Botosani la data de 19.06.1981 . Scoala cu clasele I-VIII o face la Botosani la Scoala nr.11 . In 1995 intra la Liceul "Nicolae Iorga" Botosani . Studiile superioare le face la Iasi la Univ. "Al.I.Cuza" .
This entry was posted in idei. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

