Blogtrip Suceava

O întâlnire interesantă organizată de Boby Voicu şi compania. O întâlnire la care în primul rând l-am revăzut pe amicul Adi, dar şi faptul că am cunoscut oameni noi, oameni interesanţi. Nici nu contează cum se numesc, ci contează pentru mine ceea ce ei fac. Mi-a plăcut mult discuţia avută cu Alex, mi-a plăcut felul de a fi al unui “artist” precum Andrei Pavel, mi-a plăcut conversaţia avută cu B. şi tot aşa. Toate acestea s-au întâmplat la finalul zilei de sâmbătă, adică “fun evening”.

Referitor la ce s-a întâmplat la workshop: Vlad Balan mi-a plăcut cum a prezentat istoria şi succesul acelui blog despre maşini. Amicul Adi cred eu că a făcut o impresie “bună” cu prezentarea sa pe tema “social media” şi “twitter”. Prezentarea lui Tudor Galoş a sensibilizat audienţa tocmai pentru că s-a pus accentul pe importanţa reuşitei individului care are la bază anumite principii. Băieţii de la Greenpixel au fost la înălţime,deşi m-am cam pierdut în conglomeratul de termeni rostiţi pe minut, dar au arătat că ştiu ce spun şi ce fac, adică s-au impus prin profesionalismul de care au dat dovadă.

Una peste alta o întâlnire reuşită, iar oamenii veniţi acolo mi-au lăsat o impresie mai mult decât bună.

Mă bucur că l-am cunoscut pe Bogdan Ciobanu pentru că el e omul care se implică în ceea ce priveşte “blogul botoşenean” şi mă interesează şi pe mine această comunitate.

Daniel a fost o gazdă bună ca şi reprezentant al “blogului sucevean” şi chiar e un băiat simpatic, care face echipă bună cu “artistul” şi cred că pe viitor vor face o treabă bună în Suceava.

Impresii dintre cele mai bune de la acest Blogtrip de la Suceava.

About alexciotir

Nascut la Botosani la data de 19.06.1981 . Scoala cu clasele I-VIII o face la Botosani la Scoala nr.11 . In 1995 intra la Liceul "Nicolae Iorga" Botosani . Studiile superioare le face la Iasi la Univ. "Al.I.Cuza" .
This entry was posted in recenzii. Bookmark the permalink.

6 Responses to Blogtrip Suceava

  1. Pingback: Cum a fost în Blogtrip Suceava | Adrian Ciubotaru

  2. Pingback: Wild thoughts » #BlogTrip

  3. Pingback: Blogtrip Suceava- day 3 « Andrei Pavel

  4. sssfinxxx says:

    data viitoare cand dau pe-acolo o sa anunt, sa fie timp de stat la povesti. din pacate am avut multe de facut atunci. dar recuperam 😀

  5. sssfinxxx says:

    mereu e ceva de facut 🙂

  6. alexciotir says:

    Andrei Pavel:
    Eu unul m-am bucurat sa cunosc asemenea oameni,iar pe viitor sper sa cunosc pe unii dintre voi si mai bine.
    Cu siguranta vor mai fi momente in care sa ne mai putem intalni si sa si recuperam.

Leave a Reply

