“Lettre internationale”

lettreFiind zilele trecute in Iasi mi-am adus aminte că parcă mai sunt vreo două librării prin oraş care merită vazute.

Spre surprinderea mea la Academie în Copou chiar văzusem câteva cărţi de care eram interesat. Mi-am zis că trebuie să mă încadrez în bugetul meu de austeritate şi să reuşesc să mă decid în privinţa unei cărţi a cărei valoare să nu depăşească 35 lei. Dintre variantele cele mai bune preţul cel mai ieftin era 38 lei. Nefiind hotărât, am recurs la un gest care în facultate mă amuza atunci când prietenul Adi îl făcea în orice librărie intra.

Am decis să mă compromit cumva aşa cum făcea cândva prietenul Ştefan şi să cobor până în Piaţa Unirii să îmi cumpăr un nou număr din “Lettre Internaţionale”.

Ajuns acolo aflu cu stupoare că Humanitas s-a cam înjurat ca la uşa cortului cu ICR-ul şi astfel nu o să mai găsesc această revistă cât de curând. Cică ar mai fi câteva pe la Cărtureşti îmi mărturiseşte vânzătoarea de la Humanitas.

Astfel mă îndrept până în Tudor la mall să mai prind una din cele câteva reviste rămase. Ţi-ai găsit să am noroc.

Nu vreau să acuz pe nimeni, dar tre’ să recunosc că nici un măgăruş nazist prezentat pe la New York nu a făcut să mă revolt aşa tare.

Aveam şi eu o revistă care parcă încă îmi mai dădea acel sentiment al liniştii unui puşti de 5 ani care tocmai şi-a primit acadeaua. Mă relaxam cu articolele acestei reviste.

Să trăiască ICR-ul şi să ne obişnuim cu sloganul : “Romania – The Land of Choise!”

About alexciotir

Nascut la Botosani la data de 19.06.1981 . Scoala cu clasele I-VIII o face la Botosani la Scoala nr.11 . In 1995 intra la Liceul "Nicolae Iorga" Botosani . Studiile superioare le face la Iasi la Univ. "Al.I.Cuza" .
This entry was posted in idei. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

